Blogia
Aula 2

que barbarida!

me paese caquí ay una mihita de paranoya y mala leshe. Y arguncotro cantamañana queselecree que lá cosa seria son par chascarrillo y la polemica pá aburrio. Pena medá y no sé si reí o llorá. Yo no venio a ehta tabenna paehto.

Arguno debia í a L´Habana, a mi cayito minmo a bañase o a ló bare d´ambiente, o ver proyecto pa quelehtao finansie loperasione esa carguno sasen. Esosi, nóhlominmo un palomo c´uno que tiene colegan lambajada dishosa.

Sus aseguro que yoaintentao en varia ocasione quedá medioqué con la peña, hablando o dehando dasehlo que dise mi compare que lá dó forma puen sé güena. Pero cuandolarró se quema lasunto tá fahtidiao, a vese eh mejón dehahlo.

Dise mi compare lomihmo c´ante eramo mu der ehpañó y ogaño somo mú der barsa, que tié inmigrante de ló güeno. Po iguá podemo í a una tabenna quer conose con er vino barato y güen rollo. Tamié dise cai que buhcá argo güeno pá deha en la otra y sacuerden de nohotro. Por eso ha buhcao uno espesiá pa l¨ocasion. Ehpero que sus guhte má quer verso de Nicolá Guillen que puse l´urtima vé como titulo der mensahe.

abraso

0 comentarios